Qualysoft
Qualysoft

Maximalizálja cége teljesítményét!

Ismerje meg a CRM modulok lehetőségeit.

Online webinár: 2023. február 22-én

IconÉrdekel a webinár!

Required
Required
Required
Required
* Kötelező mezők

A Customer Relationship Management (CRM) egy sokoldalú és hatékony eszköz, amely segíti vállalkozását abban, hogy jobban megértse és növelje az ügyfelekkel való kapcsolatot. A CRM segítségével hatékonyan használhatja fel az ügyféladatokat, ami által könnyedén növelheti az ügyfél-elégedettséget és -hűséget.

A webináriumon végigvesszük a CRM legjobb gyakorlatainak alapjait, beleértve a hatékony és rugalmas működést, a vásárlói élmény javítását és a vevői elégedettség növelését. Segítségével a vállalkozások számos lehetőséget kapnak az értékesítés hatékonyságának növelésére, a folyamatok automatizálására és a költségek csökkentésére.

Complete our webinar to reach new levels
Az DEMÓ eseményről

Visszajelzése alapján, állítottotuk össze eseményünket!

D365 CRM megoldásai D365 CRM megoldásai

Teljes körű megoldások a kampány- és ügyfélkapcsolatok hatékony kezelésétől a teljes értékesítési folyamaton át a szervíz és ügyfélszolgálat feladatainak optimalizálásáig.

Sales és Marketing Sales és Marketing

Fedezze fel a következő generációs értékesítési és marketing megoldásokat a teljes eladási folyamatok nyomon követéséhez és a hatékony ügyfélkapcsolatok kezeléséhez!

Field Service és Customer Service Field Service és Customer Service

Alakítsa át a vevői kiszolgálás hatékonyságát a FieldService és CustomerService segítségével. Fedezze fel a következő generációs munkafolyamatokat a hatékony ügyfélkiszolgálás növeléséhez és a költségek csökkentéséhez!

Qualysoft webinar

A webinár programja

Fedezze fel a következő generációs megoldásokat a hatékony ügyfélkapcsolatok kezeléséhez és a teljes értékesítési folyamatok nyomon követéséhez a CRM segítségével!
  • Bolla Adrienn

    CRM típusok bemutatása

  • Bolla Adrienn

    Az ügyfélszerzés fejlesztése és a meglévő ügyfelek kapcsolatainak erősítése.

  • Bolla Adrienn

    Ügyfélszolgálatok kialakítása és vevői panaszok és kérdések kezelése.

  • Bolla Adrienn

    Műszaki szervizek szervezése és nyomon követése.

  • Qualysoft

    Szakértői Q&A

A Qualysoft CRM csapata több mint 8 éves szakmai tapasztalatot és több sikeres CRM-projektet tudhat magáénak. Az elmúlt évek alatt számos elégedett ügyfelünknek sikerült segítenünk a CRM rendszerek bevezetésében. Kiváló szakembereink változatos technológiák és innovatív megoldások használatával támogatják cégét céljaik megvalósításában.

Gyakran ismételt kérdések.

Mennyi idő egy CRM rendszer bevezetése?

A CRM rendszer bevezetésének időtartama a megrendelő konkrét igényeitől, a működő rendszer méretétől és komplexitásától függően változhat. Általában a CRM rendszer bevezetésének időtartama körülbelül kettő, de komplexebb rendszerek bevezetése akár 3-6 hónapig is eltarthat.

 

© 2022 Qualysoft Zrt. Minden jog fenntartva.