10+2 ok a D365 Business Centralra való áttéréshez

Itt az ideje megfeledkezni régi Navision rendszeréről!

A modern vállalatok legnagyobb kihívása a folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet.

A rugalmasság, a mobilitás alapkövetelménnyé vált a napi munkavégzés szervezése és az alkalmazott IT megoldások tekintetében egyaránt. Különösen igaz ez a különböző vállalatirányítási rendszerekre, hiszen azok alapvetően határozzák meg a cégek működési hatékonyságát, adaptációs képességeit.

 

Bemutatkozik a Dynamics 365 Business Central

A Microsoft Dynamics 365 Business Central felhő alapú ERP rendszer azonnali eredményeket és összehangolt folyamatokat biztosít, ezáltal teszi lehetővé a transzparens és korszerű vállalatirányítást.

Mire számíthat a Microsoft Dynamics 365 Business Central-tól?

  • Megbízható működés, magas rendelkezésre állás
  • Könnyű integrálhatóság
  • A különböző üzleti funkciók (pl. pénzügy, gyártás, logisztika, marketing, értékesítés stb.) összehangoltsága
  • Konszolidált adattárolás és -menedzsment
  • Adatvezérelt döntéshozatal a valós idejű információáramlásnak és riporting lehetőségnek köszönhetően
  • Vállalatra szabható funkciók és megjelenés
  • Kulcsrakész kiegészítő funkcionalitások AppSource-ból
  • Rugalmasan skálázható felhős rendszer

A Business Central legfőbb előnyei

1. All-in-one megoldás, transzparens működés

a különböző területek folyamatainak összehangolása, egyszerű integráció a sales, a marketing, a riporting vagy más pénzügyi eszközökkel, rendszerekkel.

2. Valós idejű információk bárhonnan

a felhő alapú technológiának hála a rendszer bárhol, bármilyen eszközön (pl. okostelefon, tablet, számítógép), magas biztonság mellett bármikor elérhető, és aktuális információkkal szolgál.

3. Magas rendelkezésre állás

az üzemeltetéshez nem szükséges saját szerver beszerzés, hiszen a piacvezető Microsoft Azure felhőszolgáltatás közel 100%-os rendelkezésre állást biztosít

4. Profitorientált szemlélet

– a fejlett költségvetés-kezelési és riporting funkciók az üzletmenet költséghatékony kézben tartásáért és az üzleti döntéshozás támogatásáért.

5. Tökéletes szinergia a Microsoft üzleti ökoszisztémával

professzionális integráció az Excel, a Word, a Dynamics 365 Sales, a Power BI, a Power Apps vagy a Cloud Insights megoldásokkal.

6. Felhő alapú technológia, integrálható külső megoldások

gond nélküli kommunikáció bármilyen környezetben, a különféle külső szabványok (EDI), adatkapcsolatok kiváló kezelése.

Gyártási és a logisztikai folyamatok optimalizálása

az AI előnyeit kihasználva a rendszer képes az értékesítési folyamat monitorozására, automatikus pénzügyi előrejelzésekre, valamint innovatív raktárkezelési lehetőségei alkalmasak dinamikus készletkezelésre.

Segítség a profitmaximalizálásban

a rendszer képes erőforrásmenedzsment-elemzéseket készíteni a vállalat kapacitásáról a hatékonyságnövelés érdekében, valamint ütemezett önköltségszámítással segíti a terv-tény elemzéseket.

Költséghatékony projektmenedzsment, profitorientált szemlélet

az ERP segítségével könnyen követi és felülvizsgálhatja a projekt ütemterveket. A felhasználó egyszerűen módosíthatja, átdolgozhatja a projekttervet és kontroll alatt tarthatja a költségeket és a munkafolyamatokat.

7. Felhasználóbarát pénzügyi modellezés

automatizált funkciókkal korszerűsített és hatékonyabban kezelhető pénzügyi folyamatok.

8. Nincs elveszett adat

a rendszer magas biztonsági szintet, az automatizált biztonsági mentéseket és könnyű visszaállíthatóságot kínál a Microsoft Azure adattárházainak köszönhetően.

9. Folyamatos frissítések, kompatibilitás

az ERP rendszer állandó frissítéseivel folyamatosan új funkcionalitásokat kap amellyel tovább fejlesztheti vállalkozását és növelheti bevételeit.