Itt az ideje megfeledkezni régi Navision rendszeréről!
A modern vállalatok legnagyobb kihívása a folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet.
A rugalmasság, a mobilitás alapkövetelménnyé vált a napi munkavégzés szervezése és az alkalmazott IT megoldások tekintetében egyaránt. Különösen igaz ez a különböző vállalatirányítási rendszerekre, hiszen azok alapvetően határozzák meg a cégek működési hatékonyságát, adaptációs képességeit.
A Microsoft Dynamics 365 Business Central felhő alapú ERP rendszer azonnali eredményeket és összehangolt folyamatokat biztosít, ezáltal teszi lehetővé a transzparens és korszerű vállalatirányítást.
1. All-in-one megoldás, transzparens működés
a különböző területek folyamatainak összehangolása, egyszerű integráció a sales, a marketing, a riporting vagy más pénzügyi eszközökkel, rendszerekkel.
2. Valós idejű információk bárhonnan
a felhő alapú technológiának hála a rendszer bárhol, bármilyen eszközön (pl. okostelefon, tablet, számítógép), magas biztonság mellett bármikor elérhető, és aktuális információkkal szolgál.
3. Magas rendelkezésre állás
az üzemeltetéshez nem szükséges saját szerver beszerzés, hiszen a piacvezető Microsoft Azure felhőszolgáltatás közel 100%-os rendelkezésre állást biztosít
4. Profitorientált szemlélet
– a fejlett költségvetés-kezelési és riporting funkciók az üzletmenet költséghatékony kézben tartásáért és az üzleti döntéshozás támogatásáért.
5. Tökéletes szinergia a Microsoft üzleti ökoszisztémával
professzionális integráció az Excel, a Word, a Dynamics 365 Sales, a Power BI, a Power Apps vagy a Cloud Insights megoldásokkal.
6. Felhő alapú technológia, integrálható külső megoldások
gond nélküli kommunikáció bármilyen környezetben, a különféle külső szabványok (EDI), adatkapcsolatok kiváló kezelése.
az AI előnyeit kihasználva a rendszer képes az értékesítési folyamat monitorozására, automatikus pénzügyi előrejelzésekre, valamint innovatív raktárkezelési lehetőségei alkalmasak dinamikus készletkezelésre.
a rendszer képes erőforrásmenedzsment-elemzéseket készíteni a vállalat kapacitásáról a hatékonyságnövelés érdekében, valamint ütemezett önköltségszámítással segíti a terv-tény elemzéseket.
az ERP segítségével könnyen követi és felülvizsgálhatja a projekt ütemterveket. A felhasználó egyszerűen módosíthatja, átdolgozhatja a projekttervet és kontroll alatt tarthatja a költségeket és a munkafolyamatokat.
7. Felhasználóbarát pénzügyi modellezés
automatizált funkciókkal korszerűsített és hatékonyabban kezelhető pénzügyi folyamatok.
8. Nincs elveszett adat
a rendszer magas biztonsági szintet, az automatizált biztonsági mentéseket és könnyű visszaállíthatóságot kínál a Microsoft Azure adattárházainak köszönhetően.
9. Folyamatos frissítések, kompatibilitás
az ERP rendszer állandó frissítéseivel folyamatosan új funkcionalitásokat kap amellyel tovább fejlesztheti vállalkozását és növelheti bevételeit.