Kevés kódolási tudást igénylő platform a sikeres ügyfélkapcsolat-menedzsment és folyamatmenedzsment érdekében
Az első osztályú felhőalapú rendszert úgy tervezték, hogy növelje az egész vállalat teljesítményét, és lehetővé tegye az alkalmazottak számára a folyamatos sikert. Új funkciókat, bővítményeket és alkalmazásokat tesznek folyamatosan elérhetővé annak érdekében, hogy mindig kiemelkedhessen versenytársai közül.
Automatizálja az üzleti ötleteket perceken belül a Creatio CRM segítségével
A Creatio lehetőséget kínál a felhasználóknak arra, hogy összeállítsák saját platformjukat a szükséges tartalommal. Zökkenőmentesen integrálható termékeket tartalmaz a marketinghez, az értékesítéshez, a szolgáltatáshoz, valamint az intelligens, kevés kódolási tudást igénylő platformot, a Studio-t, amely egyedi alkalmazásokat fejleszt az üzleti folyamatok egyszerű kezeléséhez.
Az ügyfél utak teljes nézete
A kategória legjobb technológiája lehetővé teszi a rendszer számára a marketing, az értékesítés és az ügyfélszolgálat összekapcsolását, lehetővé téve a vállalatok számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfél-interakció minden szakaszát.
Vegye fel a kapcsolatot a vevőivel
Optimalizálja kommunikációs stratégiáját a tömeges e-mail válaszok alapján: e-mail marketing eszközök a személyre szabott kommunikáció kialakításához és fenntartásához minden ügyféllel.
Egyszerűsített felhasználói felületek munkavállalóinak
Élvezze a munkát a modern, letisztult felhasználói felülettel, amely mentes a felesleges információktól, hogy Ön csak a releváns dolgokra összpontosíthasson.
Out-of-the-box folyamatok a lead menedzsmenthez
Győződjön meg arról, hogy értékesítési csapata csak a minősített és értékesítésre kész ügyfelekre összpontosít: a bevált módszerek a hatékony lead menedzsmentre - a lead létrehozásától annak ápolásáig, majd a végső átadásig az értékesítési csapat számára.
Az ipar legjobb gyakorlatai az ön szolgáltatásához
Kezelje az ügyfelek kéréseit és automatizálja a szolgáltatási műveleteket az előre meghatározott folyamatok követésével az ügyfélszolgálat kiválósága érdekében.
Omni-csatorna kommunikáció kezelése
Személyre szabhatja az ügyfelekkel folytatott kommunikációt, és egyetlen nézetben kezelheti az összes ügyfélkérést, függetlenül attól, hogy melyik csatornáról érkeztek: telefon, e-mail, csevegés, közösségi hálózat vagy ügyfélkapu.
Kapcsolódó megoldások