Stabil szolgáltatásmenedzsment a Qualysofttól

Egyedi igényekre szabott szolgáltatásokkal biztosítjuk ügyfeleink üzletmenet folytonosságát

A Qualysoft support menedzsment csapata

A Qualysoft önálló szolgáltatásmenedzsment (Support Management Office) irodát működtet, amely a szolgáltatásmenedzsment feladataink középpontjában áll. A SMO részleg célja, hogy biztosítsa a Qualysoft által vállalt támogatási és üzemeltetési szolgáltatások napi működését. A szervízmenedzser kollegáknak meg kell bizonyosodnia arról, hogy a szolgáltatások működése megfelelnek-e az összes szerződéses követelménynek, és szakszerűen, költséghatékonyan és időben kapnak válaszokat, megoldásokat ügyfeleink a jelzett problémáikra. Szolgáltatásainkban az egyes feladatokat szigorúan a szerződésekben vállalt SLA-k által meghatározott határidők mentén tervezzük és végezzük, a szerződés által biztosított költségkereten belül. Ennek érdekében már a szolgáltatások megtervezésekor figyelembe vesszük ügyfeleink lehetőségeit, igényeit, valamint jövőbeli terveit.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Igényelje díjmentes konzultációnkat, hogy megvitathassa üzleti igényeit valamely tapasztalt kollégánk segítségével!

Required
Required
Required
Required

Az SMO iroda működése

A SMO csapatnak három vezető szolgáltatásmenedzsere van, köztük a SMO vezetője. Minden szolgáltatásmenedzsernek több mint 5 éves SM és kisebb projektekben szerzett PM tapasztalata van. Szolgáltatásaink folyamatait, azok végrehajtását évente auditáltatjuk. ISO9001, ISO 20000 és ISO 27001 minősítéssel rendelkezünk, mindemellett folyamatainkat az ITIL alapelvei alapján alakítottuk ki és hajtjuk végre.

A folyamatos kontroll és tervezés kulcsfontosságú a biztonságos üzletmenet érdekében

Valamennyi szolgáltatást ügyfeleinkkel egyeztetve tervezzük, közösen határozva meg a szolgáltatás kereteit és a vállalható szolgáltatási szinteket. A megfelelő erőforrások folyamatos rendelkezésre állása érdekében egy belső allokációs eszközt és folyamatot használunk, amely biztosítja, hogy ügyfeleink megkapják a szükséges erőforrásokat a szolgáltatásban foglalt célok eléréséhez. Szolgáltatásainkban egy elkötelezett szolgáltatásmenedzser tekinthető egyetlen olyan kapcsolattartó pontként, aki a szolgáltatás végrehajtásáért, adminisztrációjáért, az esetleges vitás kérdések rendezéséért és a folyamatos minőségbiztosításért is felelős.

Ügyfeleink megbízható kezekben

Az ügyfeleink támaszkodhatnak szolgáltatásmenedzsereinken túl a szakmai tanácsadóinkra, valamint kereskedelmi kapcsolattartóra és így biztosak lehetnek abban, hogy nem csak a szerződésüknek megfelelő szolgáltatásokat kapnak, hanem az üzletmenethez igazítva, a szolgáltatás folyamatos fejlesztése is biztosítva van.

Kapcsolódó szolgáltatások

Professzionális projektmenedzsment a Qualysoftnál

Testreszabott projektmenedzsment-módszereink biztosítják a sikert és az üzleti célok elérését

Tesztautomatizálás

Lehetővé tesszük ügyfeleink számára, hogy tesztelésüket egy újabb szintre emeljék

Robotizált folyamatautomatizálás

Időt takaríthat meg, miközben jobb minőséget ér el a UiPath segítségével

Szoftverfejlesztés

Elköteleződés az üzleti érték biztosítása mellett