A Marketingfolyamatok gyors és rugalmas automatizálása
A marketingautomatizálási eszközzel egyetlen gombnyomással integrált, többszintű kampányokat kezelhet. A vásárlói út mentén minden egyes ügyfélinterakciót központilag kezelhet az összes csatornán keresztül. A digitalizált és automatizált folyamatok összegyűjtik és elemzik az összes ügyféladatot. A tervezett tevékenységek az összes érintkezési ponton testreszabott módon indulnak el - az első e-mailtől a jelentés készítésig.
A Qualysoft támogatja Önt a sikeres marketingautomatizálási rendszere létrehozásában - az igényelemzéstől a megfelelő marketingautomatizálási eszköz bevezetésén át a képzésig.
A marketingautomatizálás sokkal több, mint egy egyszerű e-mail marketing eszköz. A megfelelő marketingautomatizálási eszköz segítségével hatékonyan generálhat leadeket, követheti a felhasználók elkötelezettségét ügyfélélmény során, valamint megtalálhatja a jövőbeli potenciális ügyfeleket és dolgozhat adataikkal. Ahhoz, hogy mindezen funkciókat a lehető legjobban ki tudja használni, integrálni kell azt a meglévő eszköztárába, és kiváltképpen a marketinggel és a CRM rendszerrel kell összekapcsolni.
A Qualysoft segít megtalálni az Ön igényeihez tökéletesen illeszkedő marketingautomatizálási eszközt, amely optimálisan összekapcsolható CRM-rendszerével, lehetővé téve csapata számára, hogy automatikusan, valós időben hozzáférjen az összes ügyfélinformációhoz, személyre szabja a felhasználói élmény minden egyes lépését, és célzott tartalommal vonzza a potencális ügyfeleket.
Személyre szabott megoldást tudunk nyújtani az Ön számára!
Az Ön számára megfelelő eszközzel kapcsolatos független tanácsadástól a bevezetésig - a Qualysoft egykapus? ügyintézés minden igényét kielégíti. Marketingautomatizálási felmérésünk keretében szakértőink meglátogatják, és segítenek meghatározni igényeit és céljait, valamint sikeresen bevezetni a rendszert.
Ha szükséges, a Qualysoft segít kiválasztani a megfelelő eszközt, és támogatja Önt a bevezetési és képzési folyamat során.
360°-os ügyfélprofil
Készítsen részletes ügyfél-összefoglalót, hogy személyre szabott módon tervezhesse meg az egyes ügyfelek megközelítését. Kövesse nyomon a változó ügyféligényeket, és hangolja össze ezeket a megfelelő termékkel vagy szolgáltatással.
Lead kezelés
Határozza meg a legjobb csatornákat a leadek generálására, értékelje a legforróbb/legsürgősebb? leadeket, és összpontosítson ezekre! Elemezze a lead-átalakítási csővezetéket?, és javítsa marketingtevékenységeit a lead-életciklus minden fázisában.
Kampánykezelés
Tervezzen, kezeljen és értékeljen bármilyen típusú és összetettségű sokcsatornás marketingkampányt! Értékelje a hatékonyságot és optimalizálja kampányait a Creatio elemzési eszközeivel!