WEBINAR | 2018. május 31. 10:00
Az ügyfélélmény növelésére a vállalatok ma már minden területen nagy hangsúlyt fektetnek. Ennek oka, hogy a már meglévő, elégedett ügyfelek nagyobb vásárlóerővel és – hajlandósággal bírnak, mint az új, adott esetben még óvatos és kételkedő érdeklődők.
A versenyszféra erősödése által az ügyfélszolgálat megléte és leginkább annak minősége meghatározó szerepet tölt be egy kiskereskedelmi többezres ügyfélállománnyal bíró vállalatnál. Az ügyfélszolgálatosok gyors reakciói és gördülékeny munkája növelheti a vállalat bevételeit, de annak hiánya ugyanígy nagy kockázatot jelentve csökkentheti is azt.
Webinarunkban bemutatjuk, hogyan teheti élménnyé a panaszkezelést, és hatékonyabbá a kommunikációt.
Cseszneki Balázs, a Qualysoft tanácsadója a Dynamics 365 for Customer Service, Office integrációk és a Portal technológia segítségével bemutatja hogyan:
Csatlakozzon 2018. május 31. 10:00-kor kezdődő online webinarunkhoz!