Aurea CRM

Hatékonyan kezelheti a már meglévő ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott interakciókat, és lépést tarthat a modern üzleti fejlődéssel

Pozitív vásárlói tapasztalatok és hatékony együttműködés az Aurea CRM alapján:

Használja ki a felhasználóbarát, ügyfélközpontú adatbázist, amely ágazatspecifikus folyamatokat, hatékony mobil megoldásokat kínál az értékesítéshez és kiterjedt kampánykezelést kínál a marketing számára - tapasztalt tanácsadóink hajtják végre.

  • Vizualizálja a legfontosabb ügyféladatokat és tevékenységeket, és javítsa az osztályok közötti együttműködést
     
  • A felhasználói felületeket igazítsa egyéni igényeihez és folyamataihoz
     
  • A Mobile CRM garantálja a hozzáférést minden információhoz, akár útközben is
     
  • Zökkenőmentesen integrálja az Aurea CRM-et a rendszerbe, és élvezze a számos API előnyeit

Lépjen velünk kapcsolatba!

Igényelje díjmentes konzultációnkat, hogy megvitathassa üzleti igényeit valamely tapasztalt kollégánk segítségével!

Required
Required
Required
Required

Tartson lépést a modern üzleti tevékenységgel az átfogó Aurea CRM megoldással

Az Aurea CRM a jövő számára készült

Engedje meg a csapatoknak, hogy kapcsolódjanak egymással, tranzakciókat végezzenek és elemezzenek. Az Aurea CRM olyan funkciókat nyújt, amelyek az értékesítéshez valóban szükségesek, például: modern API-hozzáférés, iparági szabvány adatstruktúra és intuitív, könnyen használható rendszer. Ezek lehetővé teszik az értékesítési csapatok gyorsabb és jobb működését.

A mobil alkalmazások teljes készlete

Az Aurea mobil CRM-megoldásaival bárhol és bármikor hozzáférhet az ügyfélinformációkhoz, feldolgozhatja a megrendeléseket és átfogóan kezelheti fiókjait.

Hibrid modell

Az Aurea hibrid felhős telepítési modellje, az AWS legjobb tudását hozza ki, hogy jobb rendelkezésre állást biztosítson az on-premise telepítésekhez képest, nagyobb skálázhatóságot és alacsonyabb TCO-t biztosítson.

Következő generációs jellemzők

Nyereség az erőteljes képességekből: beszélgetési asszisztens AI-képességekkel a LEX motor integrálásával, a következő lépés ajánlásai az Amazon Comprehend NLP-vel és még sok más.

A munka jövője

Tulajdonságok és funkcionalitás, amelyekre az értékesítésnek valóban szüksége van: modern API-hozzáférés, iparági szabvány adatstruktúrák, valamint egy intuitív, könnyen használható rendszer, amely lehetővé teszi az értékesítési csapatok számára, hogy gyorsabban és jobban végezzék munkájukat.

Ügyfél-elkötelezettség

Könnyen küldhet célzott e-maileket a CRM-kapcsolattartóknak, és rögzíthet minden interakciót a Campaign Manager és a CRM integrálásával. Könnyen küldhet célzott e-maileket a CRM-kapcsolattartóknak, és rögzíthet minden interakciót a Campaign Manager és a CRM integrálásával.

Előrejelző elemzések

Az Infer bevált adattudományát használja fel a legígéretesebb lehetőségek gyors azonosításához, hipercélzott szegmensek felépítéséhez és a nagymértékű személyre szabáshoz, így gyakran jelentősen megnő a konverziós arány a bejövő és a kimenő kampányok szempontjából.

Kapcsolódó megoldások

CRM konzultáció

A testreszabott CRM megoldások biztosítják vállalkozásának sikerét

Creatio CRM

Kevés kódolási tudást igénylő platform a sikeres ügyfélkapcsolat-menedzsment és folyamatmenedzsment érdekében

Creatio Studio

Használja a kevés kódolási tudást igénylő technológiát, hogy az informatikában kevésbé jártas alkalmazottak számára is lehetőséget biztosítson a szükséges alkalmazások és folyamatok felépítéséhez

Adito CRM

Olyan CRM-rendszer, amely rendelkezik az iparági követelményekkel és megfelelő tudással rendelkezik, emellett pedig tökéletesen lefedi a kis- és középvállalkozások igényeit