Hatékonyan kezelheti a már meglévő ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott interakciókat, és lépést tarthat a modern üzleti fejlődéssel
Használja ki a felhasználóbarát, ügyfélközpontú adatbázist, amely ágazatspecifikus folyamatokat, hatékony mobil megoldásokat kínál az értékesítéshez és kiterjedt kampánykezelést kínál a marketing számára - tapasztalt tanácsadóink hajtják végre.
Az Aurea CRM a jövő számára készült
Engedje meg a csapatoknak, hogy kapcsolódjanak egymással, tranzakciókat végezzenek és elemezzenek. Az Aurea CRM olyan funkciókat nyújt, amelyek az értékesítéshez valóban szükségesek, például: modern API-hozzáférés, iparági szabvány adatstruktúra és intuitív, könnyen használható rendszer. Ezek lehetővé teszik az értékesítési csapatok gyorsabb és jobb működését.
A mobil alkalmazások teljes készlete
Az Aurea mobil CRM-megoldásaival bárhol és bármikor hozzáférhet az ügyfélinformációkhoz, feldolgozhatja a megrendeléseket és átfogóan kezelheti fiókjait.
Hibrid modell
Az Aurea hibrid felhős telepítési modellje, az AWS legjobb tudását hozza ki, hogy jobb rendelkezésre állást biztosítson az on-premise telepítésekhez képest, nagyobb skálázhatóságot és alacsonyabb TCO-t biztosítson.
Következő generációs jellemzők
Nyereség az erőteljes képességekből: beszélgetési asszisztens AI-képességekkel a LEX motor integrálásával, a következő lépés ajánlásai az Amazon Comprehend NLP-vel és még sok más.
A munka jövője
Tulajdonságok és funkcionalitás, amelyekre az értékesítésnek valóban szüksége van: modern API-hozzáférés, iparági szabvány adatstruktúrák, valamint egy intuitív, könnyen használható rendszer, amely lehetővé teszi az értékesítési csapatok számára, hogy gyorsabban és jobban végezzék munkájukat.
Ügyfél-elkötelezettség
Könnyen küldhet célzott e-maileket a CRM-kapcsolattartóknak, és rögzíthet minden interakciót a Campaign Manager és a CRM integrálásával. Könnyen küldhet célzott e-maileket a CRM-kapcsolattartóknak, és rögzíthet minden interakciót a Campaign Manager és a CRM integrálásával.
Előrejelző elemzések
Az Infer bevált adattudományát használja fel a legígéretesebb lehetőségek gyors azonosításához, hipercélzott szegmensek felépítéséhez és a nagymértékű személyre szabáshoz, így gyakran jelentősen megnő a konverziós arány a bejövő és a kimenő kampányok szempontjából.
Kapcsolódó megoldások