Testreszabott Field Service szolgáltatás az ügyfelek elégedettségének javítása érdekében
A Dynamics 365 Field Service egy végpontok közötti megoldás, amely mindent megad, amire szüksége van - az optimalizált munkarend ütemezéstől a prediktív karbantartásig.
Amelyek segítségére lehetnek az Ön szervezetében:
A Dynamics 365 Field Service olyan vállalkozások számára készült, amelyek a helyszínen, az ügyfél otthonában vagy telephelyén végeznek munkát. Ez magában foglalhatja a telepítést, az ütemezett vagy ismétlődő karbantartást, vagy a meghibásodással/javítással kapcsolatos problémákra való reagálást.
Együtt azonosítjuk a funkciókat, lehetővé téve a növekedési, hatékonysági vagy minőségi célok elérését, és az Ön számára legmegfelelőbb Field Service megoldás megtalálását.
Testreszabható rendszer
Használja a rendszert egyedi igényeinek kielégítésére. Használjon külön testreszabott folyamatokat, állítson be automatikus e-maileket és emlékeztetőket.
Az erőforrások intelligens ütemezése
Kivételes on-site ügyfélélményt nyújt, miközben optimalizálja erőforrásait és költségeit azáltal, hogy szakembereit akkor és oda küldi el, ahol a legnagyobb szükség van rájuk.
Biztosítsa a first-time fix lehetőségét
Javíthatja az ügyfelek bizalmát és hűségét azáltal, hogy szakembereinek időt, eszközöket és információt nyújt a problémák megoldásához.
Kapcsolódó megoldások