D365 Customer Service / Field Service

Testreszabott Field Service szolgáltatás az ügyfelek elégedettségének javítása érdekében

A Field Service-ről

A Dynamics 365 Field Service egy végpontok közötti megoldás, amely mindent megad, amire szüksége van - az optimalizált munkarend ütemezéstől a prediktív karbantartásig.

Amelyek segítségére lehetnek az Ön szervezetében:

  • összetett szolgáltatási megállapodások kezelése,
     
  • eszközök és készlet nyomon követése,
     
  • valamint a prediktív, megelőző szolgáltatás és támogatás nyújtásához szükséges intelligencia megszerzése.

A Dynamics 365 Field Service olyan vállalkozások számára készült, amelyek a helyszínen, az ügyfél otthonában vagy telephelyén végeznek munkát. Ez magában foglalhatja a telepítést, az ütemezett vagy ismétlődő karbantartást, vagy a meghibásodással/javítással kapcsolatos problémákra való reagálást.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Igényelje díjmentes konzultációnkat, hogy megvitathassa üzleti igényeit valamely tapasztalt kollégánk segítségével!

Required
Required
Required
Required

Biztosítsa vállalkozása sikerét

  • Első az ügyfél: a szolgáltatási lánc minden interakciója során tájékoztathatja az ügyfelet a márkahűség növelése érdekében
     
  • Összekapcsolt interakciók: bárhonnan biztosíthatja az erőforrások termelékenységét és az ügyfelek elégedettségének javulását, és minden szükséges információt megadhat az alkalmazottaknak és a technikusoknak
     
  • Hatalmazza fel szervezetét: lehetősége van használni a távoli hibaelhárítást. Szakembert csak akkor szükséges kiküldeni, ha az a programok megfelelő optimalizálásával a jövedelmezőség javításához szükséges

CRM stratégia és értékelés

Együtt azonosítjuk a funkciókat, lehetővé téve a növekedési, hatékonysági vagy minőségi célok elérését, és az Ön számára legmegfelelőbb Field Service megoldás megtalálását.

Optimalizálja az ütemezési folyamatot a testreszabott rendszerrel

Mivel minden vállalkozás egyedi, ezért minden fióknak egyedi rendszerre van szüksége.

Tanácsadóink segítségével az Ön igényeinek megfelelően testreszabható a field service szolgáltatási megoldása.

Az alkalmazás egyedileg fejleszthető.

Automatizálhatjuk és optimalizálhatjuk az ütemezési folyamatot a megfelelő szakember kiküldéséhez és az erőforrások legjobb értékének kihasználásához.

Testreszabható rendszer

Használja a rendszert egyedi igényeinek kielégítésére. Használjon külön testreszabott folyamatokat, állítson be automatikus e-maileket és emlékeztetőket.

Az erőforrások intelligens ütemezése

Kivételes on-site ügyfélélményt nyújt, miközben optimalizálja erőforrásait és költségeit azáltal, hogy szakembereit akkor és oda küldi el, ahol a legnagyobb szükség van rájuk.

Biztosítsa a first-time fix lehetőségét

Javíthatja az ügyfelek bizalmát és hűségét azáltal, hogy szakembereinek időt, eszközöket és információt nyújt a problémák megoldásához.

Kapcsolódó megoldások

Microsoft Dynamics 365 Sales

Kövesse nyomon az értékesítési folyamatot testreszabott Dynamics 365 Sales szolgáltatásunkkal

Microsoft Dynamics 365 Marketing

A Dynamics 365 Marketing egy automatizált alkalmazás, amelynek célja, hogy minden olyan eszközt biztosítson, amelyet a kkv-knak több csatornán keresztül kell végrehajtaniuk