Pénzügy

A pénzügyi szervezetek kezdettől fogva a Qualysoft fókuszában állnak. Szakembereink ismerik az ágazat kihívásait a digitalizáció előrehaladásának és egyidejűleg szigorú szabályozásoknak illetve az IT-rendszerek magas fokú megbízhatóságának köszönhetően. Sokéves tapasztalataink alapján folyamatosan dolgozunk ki új, az ügyfél igényeire szabott megoldásokat.

A pénzügyi ágazat óriási átalakuláson ment végbe az utóbbi évek folyamán. Az új, felfelé törekvő üzleti modellek és innovatív kezdő vállalkozások új kihívások elé állítják a piacot - az ügyfélhűség és a digitalizált, agilis folyamatok kerülnek egyre inkább a középpontba. Amíg a biztonság és megbízhatóság továbbra is az IT-rendszerek elengedhetetlen tulajdonságai ebben az ágazatban, a bankoknak és a biztosítóknak az állandó változásokra gyorsan kell reagálniuk, innovációkkal kell lépést tartaniuk.

Pozitív ügyféltapasztalat

A következetes ügyfélre való összpontosítás alapjaként a Qualysoft modern technológiákat vet be annak érdekében, hogy az Ön Customer Ügyfélkapcsolat-kezelés stratégiáját átfogóan támogassa. Az ügyféllel való összes digitális érintkezési pontot lefedjük: a testreszabott CRM-rendszereket, a webportál-megoldásokat, a hírlevél-, és közösségimédia-eszközöket és a hatékony dokumentummenedzsmentet - mindezt az ügyfél kommunikációnak köszönhetően.

Ügyfeleink előnyei

Szaktudásunknak köszönhetően nemzetközi bankok és biztosítók illetve neves magánbankok bizalmát élvezzük, amely sokéves együttműködésen és számos sikeres projekt megvalósításán alapul. Támogatjuk a meglévő rendszerek üzemeltetését vagy modernizálását, ezáltal minimalizáljuk a kockázatot és az üzemeltetési költségeket akár 50%-kal is csökkenthetjük - de az ügyfélhűség és kapcsolatmenedzsment területén is támogatást nyújtunk. Így támogatjuk ügyfeleinket abban, hogy fenntartható piaci előnyt szerezzenek valamint kötelezettségeiket a teljesítés és dokumentációs előírások területén problémamentesen betarthassák. Így például az ügyfél tájékoztatásról szóló törvényes szabályozás által előírt jegyzőkönyv CRM-megoldásokkal lefedhető.

A legmodernebb technológiákkal dolgozunk, a projektek megvalósításánál az ügyfeleink igényeit messzemenőkig figyelembe vesszük. A kapcsolódási pontok átfogó meghatározásának köszönhetően garantáljuk a külső rendszerekkel való zavartalan adatcserét. Ennek eredménye a modern üzletfolyamatokat szolgáló biztos alap és a megfelelő eszközök.

Referenciáink

#