Vapor

Vállalati információkezelő

A Vállalati Tudás Rendszerező platform a különféle ismereteket leképező digitális tartalmak (emailek, csatolt fájlok, tárolt fájlok, RSS üzenetek, Web URL-ek, kedvenc listák, vállalaton belüli referenciák) automatikus és manuális rendszerezését segíti. A rendszer ezeket csatornákba rendszerezi, eljuttatja a megfelelő érintettek köréhez, és utólag is kiválogathatóvá, visszakereshetővé teszi. A VAPOR! köztesrendszerként szolgálja ki a különböző vállalati adatkezelő rendszerekben (ERP, DMS, CRM, ECM, Portál rendszerekben) létrejövő információk kezelését és feldolgozását.

A Vapor a helyes válasz arra a gyakori kérdésre a meetingeken, hogy "én erről miért nem tudtam?"

A Vapor ideális kiegészítője egy vállalati Intranetnek és vállalati keresőnek, mert a rendszerezett állománykezelésbe nem illeszkedő dokumentumok kezelésére alkalmas. A termékesített VAPOR! megoldást kínál arra a vállalati problémára, mely során az egyes alkalmazottak kezébe számos olyan információ kerül, mely a vállalat egészének, más munkatársak számára lényeges lenne, azonban az információt kapó nem tud feldolgozni (nem rá tartozik, nem rendelkezik más szükséges kiegészítő információkkal). Ezeket az információkat olyan csatornákba kell terelni, ahol azok el tudják érni azt a személyt aki az információt fel tudja dolgozni. Ez a hatékony és gyorsan reagáló vállalatok számára kulcsfontosságú, különösen a kisvállalati szegmensben.

A Vapor a vállalatszervezés legfontosabb eszköze a kávéautomata után (ahol sok fontos beszélgetés zajlik.)

A 12 fő alatti munkacsoportoknál még kevésbé hasznos az eszköz, ahol a szóbeli kommunikációval még minden információ beszerezető. A megoldás jól bevezethető minden olyan vállalatnál, ahol a vállalati információ kezelésre, a vállalati intranet portálra és/vagy vállalati dokumentumkezelőre funkcionális szükség van (függetlenül attól, hogy ezeket már bevezették-e, vagy sem).

A Qualysoft Vapor olyan csatorna alapú információ publikációs rendszer, amelyben tematikus csatornák hozhatóak létre a vállalati információs architektúrának megfelelően és amelybe bedobva a megfelelő információt az arra feliratkozott „figyelőket” eléri. (Az információs elemek lehetnek emailek, csatolt-irodai-dokumentumok, megtalált weboldalcímek, cikkek egy weboldalon, blogok, video és hang anyagok referenciái, vállalati tudásmenedzsment rendszeren belűli dokumentumok hivatkozásai, stb. ) A csatorna elemek életútja nyomon követhető (ki rakta be, kiket ér el, kik foglalkoztak vele, hol indukált valamilyen folyamatot.)

A Vapor különösen jól integrálható Microsoft Sharepointhoz.

A projekt összköltsége: 271 645 020 Ft

A támogatás összege: 94 415 757 Ft

A projekt kezdete: 2013.02.01.

A projekt vége: 2014.02.28.