A Dynamics 365 Marketing egy automatizált alkalmazás, amelynek célja, hogy minden olyan eszközt biztosítson, amelyet a kkv-knak több csatornán keresztül kell végrehajtaniuk
A Dynamics 365 Marketing alkalmazásban képes marketingkommunikációt létrehozni és terjeszteni a már meglévő és a potenciális ügyfelek számára, miközben az alkalmazás szorosan integrálódik a Dynamics CRM rendszer más ágaival, például értékesítéssel és ügyfélszolgálattal. Ezeknek az alkalmazásoknak egy és ugyanaz az „agya”, vagyis mindig szinkronban vannak és naprakészek, és ennek eredményeként vállalkozásának értékesítési és marketing osztálya hatékonyabban tudnak együttműködni.
Az összes fontos adatot egy helyen tárolhatja, és egy teljesen személyre szabott üzleti folyamatot vezérelhet. A Dynamics 365 Marketing modulban vizuálisan látványos és színes tartalmakat hozhat létre.
Gondoskodunk a CRM rendszer gyors elindításáról és zökkenőmentes integrációjáról a rendszerbe. Ezt követően kibővítjük CRM-megoldását.
A felhasználói munka megkönnyítése a CRM-rendszer legfontosabb feladata. Célunk egy olyan testreszabott rendszer bevezetése, amely magába foglalja az összes szükséges folyamatot, ezáltal biztosítva a beruházások megtérülését az egész vállalat számára.
A változó igények naprakészen tartása érdekében a folyamatokat szüntelenül optimalizálni kell, és az új követelményeket gyorsan végre kell hajtani. Ezért a telepítés dátuma után mind tartalommal, mind technológiával segítjük ügyfeleinket, és Önnel együtt dolgozunk a rendszer folyamatos fejlesztésén.
Annak érdekében, hogy a felhasználók a marketingrendszer középpontjába kerüljenek, és minden olyan műveletet és folyamatot felhasználjanak, amelyet az optimális hatás érdekében fejlesztettünk ki; partnereinket is támogatjuk tanfolyamokkal és oktatási anyagokkal
Nem engedjük el a kezét
Segítünk Önnek az azonosítástól, a rendszer megvalósításától és támogatásától kezdve az új igények rendszerbe történő importálásáig, hogy vállalata növekedési, hatékonysági vagy minőségi célokat érjen el, és ezzel a lehető legjobb CRM megoldást kaphassa.
Minden értékelési projekt egy workshoppal kezdődik, amely meghatározza a CRM stratégiát. Az ezt követő kiválasztási folyamat során az ügyféllel együtt meghatározzuk a CRM rendszerrel kapcsolatos összes műszaki és informatikai követelményt. Megmutatjuk a legjobb módszereket az értékesítési, szolgáltatási és marketing folyamatok feltérképezésére a CRM megoldásán belül. A meghatározott követelmények alapján értékelni fogjuk a potenciális beszállítókat és a piacon elérhető vezető megoldásokat.
Webinárok
A webinárok egy másik kiváló módja a potenciális ügyfelek generálása a tartalommarketing segítségével. A Dynamics 365 Marketing emellett lehetővé teszi a webinárok lebonyolítását, kezelését és az erről szóló értesítők kiküldését harmadik féltől származó webinár platformokkal történő integráció révén.
Lead menedzsment
A személyre szabható irányítópultok segítségével a marketingesek olyan paraméterek alapján kaphatnak áttekintést az érdeklődők állapotáról, mint az érdeklődő életkora, interakciók és a progresszió.
Marketing elemzések
A Dynamics 365 Marketing gazdag analitikai eszközökkel rendelkezik az adatok gyűjtésére és vizsgálatára, valamint hasznos betekintést kínál.
Kapcsolódó megoldások