A digitalizáció és az automatizálás az Ön esélye a jövőre
A technológiai lehetőségek manapság hatalmasak. Szó szerint nincs olyan probléma, amelyet ne lehetne automatizálással vagy digitalizálással megoldani. A döntéshozók számtalan szoftver- és megoldásszolgáltatóval találkoznak. Nem könnyű azonban jól meghozni a döntést és megérteni az új technológia üzleti stratégiára gyakorolt hatását. Gyakran az adott trendek szerint alakulnak a technológiai fejlődések, így néha egyszerűen elölről kell kezdenünk az egész felépítését.
Nem elég egyszerűen automatizálni a folyamatokat. A Qualysoft segíti a vállalatokat az ügyfelek értékteremtésében és az új technológiában szerzett tapasztalatainak növelésében:
CRM stratégia és értékelés
Együtt azonosítjuk a potenciálokat, lehetővé téve a növekedési, hatékonysági vagy minőségi célok elérését, és a lehető legjobb CRM megoldás megtalálását.
Minden értékelési projekt egy workshoppal kezdődik, amely meghatározza az Ön CRM stratégiáját. Együtt azonosítjuk a CRM rendszerrel kapcsolatos összes műszaki és informatikai követelményt a későbbi kiválasztási folyamat során. Megmutatjuk a legjobb lehetőségeket az értékesítési, szolgáltatási és marketing folyamatok feltérképezésére az Ön CRM megoldásán belül. A meghatározott követelmények alapján értékelni fogjuk a potenciális beszállítókat és a piacon elérhető vezető megoldásokat.
Az évek során több száz céggel dolgoztunk együtt a marketing, az értékesítés vagy az ügyfélszolgálat terén, amikor a különböző CRM szoftveres megoldásokat alkalmaztuk, számos tanulságot vonhattunk le a sikeres folyamat-digitalizációról. Zökkenőmentesen támogatják az üzleti folyamatokat, amelyek növelik a bevételt és az ügyfelek elégedettségét.
Ha nem ez a helyzet, abban az esetben nagyon gyakran az eszközt hibáztatják, miközben a probléma gyökere valóban belül helyezkedik el:
1. A döntés a stratégia meghatározása előtt történik
Fontos megérteni, hogy a projekt hogyan járul hozzá a vállalat üzleti stratégiájához, és hogy a CRM rendszer telepítése előtt kidolgozzák-e a folyamatokat, a célkitűzéseket és a KPI-kat.
2. A projektet felülről lefelé vagy alulról felfelé irányítják
Mindkét fél részvétele fontos: a felső vezetés a stratégiai célok megértése érdekében, a felhasználók pedig az elvárások helyes megfogalmazása érdekében. Ez magas felhasználói elfogadottsághoz vezet.
3. Keresztfunkcionális nézet hiánya
A marketing csapat létrehozhat akár egy szép új weboldalt, kiváló felhasználói élménnyel, a sales rendelkezhet azzal a nagyszerű új forecast eszközzel ... eszköz eszköz után, amelyek sok bukott megoldást eredményeznek. Igazítsa az üzleti célokat az egyes részlegekhez, és zökkenőmentesen integrálja az új technológiákat!
Megismertetjük ügyfeleinkkel ezeket a kritikus szempontokat, megakadályozva őket abban, hogy felesleges beruházásokat hajtsanak végre egy új szoftver esetében, vagy mélyreható döntést hozzanak egy új rendszer mellett.
CRM Audit
Elemezzük, hogy CRM megoldása még mindig megfelel-e az üzleti stratégiának, és összehasonlítjuk a korszerű CRM technológiával és a bevált gyakorlatok felhasználási eseteivel. Ez lehetővé teszi, hogy számszerűsítve lássa CRM rendszerének hozzájárulását a szervezet üzleti stratégiájához, és segít jobban megérteni az üzleti és az ügyfelekkel való növekedés fenntartható lehetőségeit.
Hatékonyság fejlesztése
Nem csak a technológia és az eszközök számítanak. Elemezzük az üzleti folyamatokat, és meghatározzuk az automatizálás releváns területeit. A BPM szoftvert használjuk a hatékonyságnövelés lehetőségeinek azonosítására és megjelenítésére. A folyamatokban való nagyfokú szakértelmünk felhasználásával testreszabott eszközöket fejlesztünk ki az ipar és a felhasználói szerepkörök számára egyaránt - függetlenül attól, hogy Ön a B2B vagy a B2C szférában aktív.
Adatok és jelentések
A siker mérése elengedhetetlen a következő üzleti lépések meghatározásához. Az adatok és a statisztikák segítségével megértheti ügyfeleit, és gyorsan reagálhat viselkedésükre vagy piaci változásaikra. Felfedjük az Ön számára az adatokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kommunikáció optimalizálásáért, és a megfelelő terméket, a megfelelő ügyfélnek kínáljuk, a megfelelő időben. AI / ML technológiát használunk a megfelelő ügyfelek értékeléséhez, és a jobb értékesítési eredmények érdekében.
"A Qualysoft nagyon profi módon támogatott minket az Aurea CRM idei frissítése során. A pontosság és a munka minősége egyaránt kiemeli, hogy a Qualysoft nagyon jó választás a CRM tanácsadáshoz."
Eternit
Kapcsolódó szolgáltatások