Üzleti érték tanácsadás

A digitalizáció és az automatizálás az Ön esélye a jövőre

Megközelítésünk a CRM üzleti érték tanácsadásban

A technológiai lehetőségek manapság hatalmasak. Szó szerint nincs olyan probléma, amelyet ne lehetne automatizálással vagy digitalizálással megoldani. A döntéshozók számtalan szoftver- és megoldásszolgáltatóval találkoznak. Nem könnyű azonban jól meghozni a döntést és megérteni az új technológia üzleti stratégiára gyakorolt ​​hatását. Gyakran az adott trendek szerint alakulnak a technológiai fejlődések, így néha egyszerűen elölről kell kezdenünk az egész felépítését.

Nem elég egyszerűen automatizálni a folyamatokat. A Qualysoft segíti a vállalatokat az ügyfelek értékteremtésében és az új technológiában szerzett tapasztalatainak növelésében:

  • Koncentráljon üzleti stratégiájára: ügyelünk arra, hogy soha ne veszítse el a vállalati stratégia fókuszát, amikor új technológiáról és folyamatfejlesztésekről beszélünk
     
  • Fókuszban az ügyfél: A legjobb vevői élményt kínáljuk
     
  • Összpontosítson az emberi erőforrásra: szabadítson fel időt az értéknövelő tevékenységek érdekében
     
  • Teremtsen értéket az adatokból: a digitalizálásnak köszönhetően sokkal több adatot tud kinyerni, mint eddig valaha. Megmutatjuk, hogyan lehet a legjobban kihasználni a mesterséges intelligencia nyújtotta tudást, illetve hogyan lehet értékes adatokat találni a releváns KPI-okkal

Lépjen velünk kapcsolatba!

Igényelje díjmentes konzultációnkat, hogy megvitathassa üzleti igényeit valamely tapasztalt kollégánk segítségével!

Required
Required
Required
Required

A CRM Üzleti érték tanácsadás előnyei a Qualysoft-tal

  • Előnyben részesítjük az ügyfelek életciklusának holisztikus nézetét, összhangban az üzleti stratégiával
     
  • A digitális átalakulás egy folyamat: tanácsadóink felkészültek az ezzel járó különböző kihívásokra és ezek leküzdésének módjával is tisztában vannak
     
  • Szakértőink mély ismeretekkel rendelkeznek számos eszközről, és segítenek megtalálni az Ön számára megfelelőt
     
  • Az állandó folyamatfejlesztés kritikus fontosságú a hosszútávú siker érdekében: ügyfeleinkkel törődünk a projekt befejezése után is

Vállalkozása sikerének biztosítása

CRM stratégia és értékelés

Együtt azonosítjuk a potenciálokat, lehetővé téve a növekedési, hatékonysági vagy minőségi célok elérését, és a lehető legjobb CRM megoldás megtalálását.

Minden értékelési projekt egy workshoppal kezdődik, amely meghatározza az Ön CRM stratégiáját. Együtt azonosítjuk a CRM rendszerrel kapcsolatos összes műszaki és informatikai követelményt a későbbi kiválasztási folyamat során. Megmutatjuk a legjobb lehetőségeket az értékesítési, szolgáltatási és marketing folyamatok feltérképezésére az Ön CRM megoldásán belül. A meghatározott követelmények alapján értékelni fogjuk a potenciális beszállítókat és a piacon elérhető vezető megoldásokat.

Miért nem szabadna elbuknia a CRM-implementációknak?

Az évek során több száz céggel dolgoztunk együtt a marketing, az értékesítés vagy az ügyfélszolgálat terén, amikor a különböző CRM szoftveres megoldásokat alkalmaztuk, számos tanulságot vonhattunk le a sikeres folyamat-digitalizációról. Zökkenőmentesen támogatják az üzleti folyamatokat, amelyek növelik a bevételt és az ügyfelek elégedettségét.

Ha nem ez a helyzet, abban az esetben nagyon gyakran az eszközt hibáztatják, miközben a probléma gyökere valóban belül helyezkedik el:

1.      A döntés a stratégia meghatározása előtt történik
Fontos megérteni, hogy a projekt hogyan járul hozzá a vállalat üzleti stratégiájához, és hogy a CRM rendszer telepítése előtt kidolgozzák-e a folyamatokat, a célkitűzéseket és a KPI-kat.
 

2.      A projektet felülről lefelé vagy alulról felfelé irányítják
Mindkét fél részvétele fontos: a felső vezetés a stratégiai célok megértése érdekében, a felhasználók pedig az elvárások helyes megfogalmazása érdekében. Ez magas felhasználói elfogadottsághoz vezet.
 

3.      Keresztfunkcionális nézet hiánya
A marketing csapat létrehozhat akár egy szép új weboldalt, kiváló felhasználói élménnyel, a sales rendelkezhet azzal a nagyszerű új forecast eszközzel ... eszköz eszköz után, amelyek sok bukott megoldást eredményeznek. Igazítsa az üzleti célokat az egyes részlegekhez, és zökkenőmentesen integrálja az új technológiákat!

Megismertetjük ügyfeleinkkel ezeket a kritikus szempontokat, megakadályozva őket abban, hogy felesleges beruházásokat hajtsanak végre egy új szoftver esetében, vagy mélyreható döntést hozzanak egy új rendszer mellett.

CRM Audit

Elemezzük, hogy CRM megoldása még mindig megfelel-e az üzleti stratégiának, és összehasonlítjuk a korszerű CRM technológiával és a bevált gyakorlatok felhasználási eseteivel. Ez lehetővé teszi, hogy számszerűsítve lássa CRM rendszerének hozzájárulását a szervezet üzleti stratégiájához, és segít jobban megérteni az üzleti és az ügyfelekkel való növekedés fenntartható lehetőségeit.

Hatékonyság fejlesztése

Nem csak a technológia és az eszközök számítanak. Elemezzük az üzleti folyamatokat, és meghatározzuk az automatizálás releváns területeit. A BPM szoftvert használjuk a hatékonyságnövelés lehetőségeinek azonosítására és megjelenítésére. A folyamatokban való nagyfokú szakértelmünk felhasználásával testreszabott eszközöket fejlesztünk ki az ipar és a felhasználói szerepkörök számára egyaránt - függetlenül attól, hogy Ön a B2B vagy a B2C szférában aktív.

Adatok és jelentések

A siker mérése elengedhetetlen a következő üzleti lépések meghatározásához. Az adatok és a statisztikák segítségével megértheti ügyfeleit, és gyorsan reagálhat viselkedésükre vagy piaci változásaikra. Felfedjük az Ön számára az adatokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kommunikáció optimalizálásáért, és a megfelelő terméket, a megfelelő ügyfélnek kínáljuk, a megfelelő időben. AI / ML technológiát használunk a megfelelő ügyfelek értékeléséhez, és a jobb értékesítési eredmények érdekében.

CRM konzultáció

OLVASSON TOVÁBB

Kapcsolódó szolgáltatások

CRM konzultáció

A testreszabott CRM megoldások biztosítják vállalkozásának sikerét

Creatio CRM

Kevés kódolási tudást igénylő platform a sikeres ügyfélkapcsolat-menedzsment és folyamatmenedzsment érdekében

Adito CRM

Olyan CRM-rendszer, amely rendelkezik az iparági követelményekkel és megfelelő tudással rendelkezik, emellett pedig tökéletesen lefedi a kis- és középvállalkozások igényeit

Aurea CRM

Hatékonyan kezelheti a már meglévő ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott interakciókat, és lépést tarthat a modern üzleti fejlődéssel