DEEPSEARCH

Erőteljes mesterséges intelligencia a globális ügyfélszolgálatért

Értse meg automatikusan ügyfelei kéréseinek jelentését, kontextusát és szándékát, és juttassa el őket az Ön által választott rendszerbe

A DEEPSEARCH a természetes nyelv megértésének vezető technológiája, amely automatizálja az Ön ügyfélszolgálatát. Egyedülálló technológiával, amely minden kommunikációs csatornán működik, egy nyelv-agnosztikai modell alapján, az összes releváns információt e-mailben, telefonon, IVR-en, chatbot-on, szöveges dokumentumokon, faxon vagy közösségi médián keresztül kaphatja meg a strukturálatlan vagy elsőre érthetetlennek tűnő vásárlói kérések lefordításával. Ezzel teljesen automatizált üzleti folyamatok hozhatók létre akár 100% -os automatizálási aránnyal. Az olyan közvetlen csatornák esetében, mint a telefonos vagy az élő csevegés, az értékesítőket valós időben a DEEP.assist segíti.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Igényelje díjmentes konzultációnkat, hogy megvitathassa üzleti igényeit valamely tapasztalt kollégánk segítségével!

Required
Required
Required
Required

Minden az egyben megoldás az Ön ERP igényeihez mérten

Páratlan pontosság a DEEPSEARCH által

A DEEPSEARCH mesterséges intelligenciája az ügyfelek kéréseinek akár 100%-át is megérti, függetlenül a csatornától és a bonyolultságtól. A megoldás zökkenőmentesen integrálható az összes már meglévő és működő rendszerrel. Ezért 30%-50%-kal csökkentheti a szervezeten belül az összes ügyfélinterakció teljes költségét.

Értékesítői bővítés

A különböző kommunikációs csatornák automatizálása mellett egyedülálló képességekkel rendelkezünk a call center-es értékesítők bővítésében, még a legösszetettebb élő híváshelyzetek esetében is.

E-mail tartalom automatizálása

A DEEPSEARCH megérti az e-mailek és mellékleteik tartalmát, még a több szándékkal rendelkező összetett e-maileket is. A rendszer kinyeri a releváns információkat a folyamat későbbi automatizálásához.

Intelligens gyakori kérdések

Irányítsa ügyfeleit a tudás-adatbázis megfelelő cikkeihez. Az egyszerű kulcsszóalapú kereséssel ellentétben a DEEPSEARCH megérti a kérdés valódi jelentését és pontos válaszokat ad.

Chat-/voicebotok

Alakítsa ki úgy csevegő- és videobotjait, hogy a rövid parancsok helyett megértsék még a homályos problémamegállapításokat is. Ügyfelei értelmes beszélgetéseket fognak tapasztalni.

Social media és messenger

Adjon automatikus válaszokat a közösségi média csatornáin feltett kérdésekre, vagy értesüljön azonnal, ha az ügyfél üzenetei problematikussá válnak.

Dokumentumelemzés

A DEEPSEARCH technológia az irodai dokumentumokhoz is működik. Képernyő szövege adott tartalomhoz, vagy a fontos adatok automatikus kinyerése.

Kapcsolódó megoldások

Microsoft Dynamics 365 Sales

Kövesse nyomon az értékesítési folyamatot testreszabott Dynamics 365 Sales szolgáltatásunkkal

Microsoft Dynamics 365 Marketing

A Dynamics 365 Marketing egy automatizált alkalmazás, amelynek célja, hogy minden olyan eszközt biztosítson, amelyet a kkv-knak több csatornán keresztül kell végrehajtaniuk

D365 Customer Service / Field Service

Testreszabott Field Service szolgáltatás az ügyfelek elégedettségének javítása érdekében

Creatio CRM

Kevés kódolási tudást igénylő platform a sikeres ügyfélkapcsolat-menedzsment és folyamatmenedzsment érdekében

Creatio Studio

Használja a kevés kódolási tudást igénylő technológiát, hogy az informatikában kevésbé jártas alkalmazottak számára is lehetőséget biztosítson a szükséges alkalmazások és folyamatok felépítéséhez

Adito CRM

Olyan CRM-rendszer, amely rendelkezik az iparági követelményekkel és megfelelő tudással rendelkezik, emellett pedig tökéletesen lefedi a kis- és középvállalkozások igényeit