Erőteljes mesterséges intelligencia a globális ügyfélszolgálatért
A DEEPSEARCH a természetes nyelv megértésének vezető technológiája, amely automatizálja az Ön ügyfélszolgálatát. Egyedülálló technológiával, amely minden kommunikációs csatornán működik, egy nyelv-agnosztikai modell alapján, az összes releváns információt e-mailben, telefonon, IVR-en, chatbot-on, szöveges dokumentumokon, faxon vagy közösségi médián keresztül kaphatja meg a strukturálatlan vagy elsőre érthetetlennek tűnő vásárlói kérések lefordításával. Ezzel teljesen automatizált üzleti folyamatok hozhatók létre akár 100% -os automatizálási aránnyal. Az olyan közvetlen csatornák esetében, mint a telefonos vagy az élő csevegés, az értékesítőket valós időben a DEEP.assist segíti.
Páratlan pontosság a DEEPSEARCH által
A DEEPSEARCH mesterséges intelligenciája az ügyfelek kéréseinek akár 100%-át is megérti, függetlenül a csatornától és a bonyolultságtól. A megoldás zökkenőmentesen integrálható az összes már meglévő és működő rendszerrel. Ezért 30%-50%-kal csökkentheti a szervezeten belül az összes ügyfélinterakció teljes költségét.
Értékesítői bővítés
A különböző kommunikációs csatornák automatizálása mellett egyedülálló képességekkel rendelkezünk a call center-es értékesítők bővítésében, még a legösszetettebb élő híváshelyzetek esetében is.
E-mail tartalom automatizálása
A DEEPSEARCH megérti az e-mailek és mellékleteik tartalmát, még a több szándékkal rendelkező összetett e-maileket is. A rendszer kinyeri a releváns információkat a folyamat későbbi automatizálásához.
Intelligens gyakori kérdések
Irányítsa ügyfeleit a tudás-adatbázis megfelelő cikkeihez. Az egyszerű kulcsszóalapú kereséssel ellentétben a DEEPSEARCH megérti a kérdés valódi jelentését és pontos válaszokat ad.
Chat-/voicebotok
Alakítsa ki úgy csevegő- és videobotjait, hogy a rövid parancsok helyett megértsék még a homályos problémamegállapításokat is. Ügyfelei értelmes beszélgetéseket fognak tapasztalni.
Social media és messenger
Adjon automatikus válaszokat a közösségi média csatornáin feltett kérdésekre, vagy értesüljön azonnal, ha az ügyfél üzenetei problematikussá válnak.
Dokumentumelemzés
A DEEPSEARCH technológia az irodai dokumentumokhoz is működik. Képernyő szövege adott tartalomhoz, vagy a fontos adatok automatikus kinyerése.
Kapcsolódó megoldások