Korszerű portálmegoldásainkkal egyedi, személyre szabott élményt nyújthat ügyfeleinek, partnereinek és alkalmazottainak
Az önkiszolgáló portálok és az ügyfelek számára fenntartott multifunkcionális weboldalak számos iparágban egyre növekednek - a számlaegyenleg vagy az energiafogyasztás ellenőrzése, a kárjelentések online bejelentése vagy a mobiltelefon-számlák lekérése - ezek a szolgáltatások már a legtöbb energiaszolgáltató, bank, biztosító és telekommunikációs cég által kínált standard ajánlathoz tartoznak. Az e-kormányzati platformok segítségével az állami szektor szintén profitál a hivatalos online csatornák költség és időtakarékos megoldásai révén.
A professzionális intranetes portálmegoldások segítenek a hatékonyabb együttműködésben és a termelékenység növelésében.
Ajánlja fel az érdekelt feleknek a portálmegoldásokkal kapcsolatos információkat:
Támogatjuk digitális transzformációját a legmodernebb portál megoldásokkal, és a technikai megvalósítást, a digitális stratégiáját szem előtt tartva alkalmazzuk. A Qualysoft szakértői könnyen használható portálmegoldásokkal ideális kiegészítőt kínálnak szolgáltatásaihoz:
Az egyedi tapasztalatok és a személyre szabott tartalom megtervezése a modern portál megoldások révén a vállalatoknak egyedülálló előnyöket biztosítanak:
A portálmegoldással minden út megnyílik
Minden online
A folyamatok minden formája, a portálokra, a webhelyekre és az intranetre vonatkozó információ online szerkeszthető.
A legjobb tanács
Azt tanácsoljuk, hogy vagy bővítse meglévő portálját, vagy valósítson meg új portálmegoldást.
Hozzáértés
Integráljuk az alapvető rendszerek adatait - akár háttéralkalmazásokból, akár felhőalapú szolgáltatásokból. Előnyt élvez átfogó holisztikus megközelítésünk, amelyet számos sikeres ügyfélélmény-menedzsment projekt már bizonyított.
Kapcsolódó szolgáltatások