Törvényes szabályozások, mint a szétválasztás vagy okosmérés illetve az ügyfelek egyre gyakoribb más szolgáltatóra való váltása arra készteti a közműszolgáltatókat, hogy új üzleti modelleket fejlesszenek ki. A Qualysoft hatékony IT-megoldásokkal támogatja az új stratégiák megvalósítását, az ügyfélkapcsolatok és ügyféltapasztalat kiváló menedzsmentjének köszönhetően jelentős piaci előnyre tehet szert.
A közműszolgáltatók számára növekvő kihívást jelent az ügyfelek egyre gyakoribb más szolgáltatóra való váltása, ezért intézkedéseket foganatosítanak az ügyfél hosszú távú megtartására és az ügyfélszolgálatra azzal a céllal, hogy növeljék az új ügyfelek számát. A hálózati üzemeltetés és az értékesítés szétválasztásának eredményeként teljesen új üzleti folyamatok nyílnak meg, amelyek az új igényekhez igazíthatók. Az ágazat vállalatai az ellátókból innovációs szolgáltatókká válnak.
A Qualysoft támogatást nyújt az ügyfélre való következetes összpontosításnál: egy optimális ügyfélkapcsolat alapjaként csúcstechnológiákat vezetünk be, hogy ügyféltapasztalat-stratégiáját átfogóan támogassuk. Ennek során ügyfeleinek minden digitális kapcsolatpontját lefedjük - a testreszabott CRM-rendszerektől a portál megoldásokon illetve hírlevél és szociális média eszközökön át egészen a hatékony dokumentummenedzsmentig az ügyféllel való kommunikációnak köszönhetően.