CRM konzultáció

A testreszabott CRM megoldások biztosítják vállalkozásának sikerét

Megközelítésünk a CRM tanácsadásban

Segítünk abban, hogy az ügyfélkapcsolat-menedzsment a következő szintre kerüljön, és integráljuk kezdetleges CRM rendszerét egy sikeres ügyfélélmény-platformba. Egyéni stratégiája alapján szakértőink támogatják Önt a testreszabott CRM-megoldások bevezetése, karbantartása és folyamatos fejlesztése során.

Összpontosítunk ügyfelei igényeire és követelményeire, és tanácsokat nyújtunk Önnek az ügyfelekkel való kapcsolatok még sikeresebbé tételéhez. Biztosítsa üzleti sikerét, és élvezze átfogó szolgáltatási kínálatunkat, amely lefedi a CRM-projekt minden területét:

  • A megoldásorientált CRM tanácsadás független a terméktől
     
  • Egyéni CRM stratégia és támogatás kidolgozása a bevezetés során
     
  • CRM folyamat optimalizálás
     
  • Testreszabott CRM megoldás megvalósítása, karbantartása és folyamatos fejlesztése
     
  • Egyéni tanfolyamok, hogy átfogóan profitálhasson a CRM rendszeréből

Lépjen velünk kapcsolatba!

Igényelje díjmentes konzultációnkat, hogy megvitathassa üzleti igényeit valamely tapasztalt kollégánk segítségével!

Required
Required
Required
Required

A testreszabott CRM megoldás előnyei

Ügyfelei testre szabott megközelítést, következetes márkaélményt és folyamatosan magas színvonalú szolgáltatásokat várnak el a vállalatától. Ezért az aktív ügyfélkapcsolat-menedzsment a sikeres CRM stratégia legfontosabb része.

  • Erősítse ügyfélkapcsolatait célzott ügyfélkommunikációval és hatékony marketing kampányokkal
     
  • Ismerje fel és használja fel az eladási és keresztértékesítési lehetőségeket
     
  • A következetes vásárlói információk a marketingben, az értékesítésben és a szolgáltatásban az összehangolt folyamatok képezik az alapját a következetes vásárlói útnak
     
  • Az okostelefonokhoz és táblagépekhez szintén elkészült CRM mobil alkalmazás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bármikor hozzáférjenek bármilyen információhoz, még akkor is, ha éppen nincsenek a munkahelyükön

Az Ön rendszereit folyamatosan működtetjük

Gyorsan elindítjuk CRM rendszerét, és zökkenőmentesen integráljuk a rendszerbe. Ezt követően kibővítjük CRM-megoldását.

A felhasználói elfogadottság a siker egyik legfontosabb tényezője a CRM-projektben. Csak a rendszer átfogó használatával biztosíthatja a beruházások megtérülését az egész vállalat számára. A CRM megoldás nagy figyelmet igényel, különösen a folyamatos működés során. A folyamatokat töretlenül optimalizálni kell, és az új követelményeket gyorsan végre kell hajtani.

Segítséget nyújtunk ügyfeleinknek az élesítést követően mind tartalmi, mind technológiai szempontból, és együttműködünk Önnel a rendszer folyamatos fejlesztésében.

  • A tanfolyamok biztosítják, hogy az összes műveletet és folyamatot kihasználja az optimális hatás érdekében a CRM rendszerében az aktív működés során
     
  • A Qualysoft CRM szolgáltatásait olyan vállalatoknak szánjuk, amelyek célja a CRM-megoldások mindennapi működésének optimalizálása, vagy külső szakértőkhöz történő kiszervezése. Támogató csapatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy segítséget nyújtson az adminisztrátorok, a marketing, az értékesítési és szolgáltatási osztályoktól való megkeresés esetén

Biztosítsa vállalkozása sikerét

CRM stratégia és értékelés

Együtt azonosítjuk azokat a lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik a növekedési, hatékonysági vagy minőségi célok elérését, hogy megtaláljuk az Ön számára lehető legjobb CRM megoldást.

Minden értékelési projekt egy workshoppal kezdődik, amely meghatározza a CRM stratégiáját. Együtt azonosítjuk a CRM rendszerrel kapcsolatos összes műszaki és informatikai követelményt a későbbi kiválasztási folyamathoz. Megmutatjuk a legjobb lehetőségeket az értékesítési, szolgáltatási és marketing folyamatok feltérképezésére a CRM-megoldáson belül. A kitűzött követelmények alapján értékelni fogjuk a potenciális beszállítókat és a piacon elérhető vezető megoldásokat.

Konzultáció

A szisztematikus tanácsadással biztosítjuk, hogy az egész vállalat értékesítési, marketing és szolgáltatási részlege gyorsan növelje a hatékonyságot. Az elemzéstől a tervezésen át a testreszabásig és az adatok migrálásáig szakértőink támogatni fogják Önt a CRM-kezdeményezés teljes folyamata során.

Legjobb gyakorlat

Ügyfeleink értékelik a kipróbált bevált módszereket, amelyeket számos sikeres CRM projekt során fejlesztettünk ki. A folyamatokban való nagyfokú szakértelmünk felhasználásával testreszabott eszközöket fejlesztünk ki az ipar és a felhasználói szerepkörök számára egyaránt - függetlenül attól, hogy Ön a B2B vagy a B2C szférában aktív.

Vásárlói élmény útja

Támogatjuk Önt nemcsak CRM-kezdeményezése során, hanem segítünk optimalizálni ügyfelei teljes útját. Szükség esetén testreszabott informatikai platformokat fejlesztünk ki az Ön egyedi alkalmazásaihoz, és zökkenőmentesen integráljuk azokat a meglévő rendszerekbe.

CRM konzultáció

OLVASSON TOVÁBB

Kapcsolódó szolgáltatások

Adito CRM

A CRM system that scores with industry know-how and perfectly covers the needs of small and medium-sized companies

Aurea CRM

Manage interactions with your customers and prospects effectively and keep pace with modern business

Creatio CRM

Low-code Platform for successful Customer Relationship Management and Process Management

Creatio Studio

Leverage low-code technology to provide non-IT employees with the ability to build apps and processes they need