A testreszabott CRM megoldások biztosítják vállalkozásának sikerét
Segítünk abban, hogy az ügyfélkapcsolat-menedzsment a következő szintre kerüljön, és integráljuk kezdetleges CRM rendszerét egy sikeres ügyfélélmény-platformba. Egyéni stratégiája alapján szakértőink támogatják Önt a testreszabott CRM-megoldások bevezetése, karbantartása és folyamatos fejlesztése során.
Összpontosítunk ügyfelei igényeire és követelményeire, és tanácsokat nyújtunk Önnek az ügyfelekkel való kapcsolatok még sikeresebbé tételéhez. Biztosítsa üzleti sikerét, és élvezze átfogó szolgáltatási kínálatunkat, amely lefedi a CRM-projekt minden területét:
Ügyfelei testre szabott megközelítést, következetes márkaélményt és folyamatosan magas színvonalú szolgáltatásokat várnak el a vállalatától. Ezért az aktív ügyfélkapcsolat-menedzsment a sikeres CRM stratégia legfontosabb része.
Gyorsan elindítjuk CRM rendszerét, és zökkenőmentesen integráljuk a rendszerbe. Ezt követően kibővítjük CRM-megoldását.
A felhasználói elfogadottság a siker egyik legfontosabb tényezője a CRM-projektben. Csak a rendszer átfogó használatával biztosíthatja a beruházások megtérülését az egész vállalat számára. A CRM megoldás nagy figyelmet igényel, különösen a folyamatos működés során. A folyamatokat töretlenül optimalizálni kell, és az új követelményeket gyorsan végre kell hajtani.
Segítséget nyújtunk ügyfeleinknek az élesítést követően mind tartalmi, mind technológiai szempontból, és együttműködünk Önnel a rendszer folyamatos fejlesztésében.
Együtt azonosítjuk azokat a lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik a növekedési, hatékonysági vagy minőségi célok elérését, hogy megtaláljuk az Ön számára lehető legjobb CRM megoldást.
Minden értékelési projekt egy workshoppal kezdődik, amely meghatározza a CRM stratégiáját. Együtt azonosítjuk a CRM rendszerrel kapcsolatos összes műszaki és informatikai követelményt a későbbi kiválasztási folyamathoz. Megmutatjuk a legjobb lehetőségeket az értékesítési, szolgáltatási és marketing folyamatok feltérképezésére a CRM-megoldáson belül. A kitűzött követelmények alapján értékelni fogjuk a potenciális beszállítókat és a piacon elérhető vezető megoldásokat.
Konzultáció
A szisztematikus tanácsadással biztosítjuk, hogy az egész vállalat értékesítési, marketing és szolgáltatási részlege gyorsan növelje a hatékonyságot. Az elemzéstől a tervezésen át a testreszabásig és az adatok migrálásáig szakértőink támogatni fogják Önt a CRM-kezdeményezés teljes folyamata során.
Legjobb gyakorlat
Ügyfeleink értékelik a kipróbált bevált módszereket, amelyeket számos sikeres CRM projekt során fejlesztettünk ki. A folyamatokban való nagyfokú szakértelmünk felhasználásával testreszabott eszközöket fejlesztünk ki az ipar és a felhasználói szerepkörök számára egyaránt - függetlenül attól, hogy Ön a B2B vagy a B2C szférában aktív.
Vásárlói élmény útja
Támogatjuk Önt nemcsak CRM-kezdeményezése során, hanem segítünk optimalizálni ügyfelei teljes útját. Szükség esetén testreszabott informatikai platformokat fejlesztünk ki az Ön egyedi alkalmazásaihoz, és zökkenőmentesen integráljuk azokat a meglévő rendszerekbe.
"A Qualysoft nagyon profi módon támogatott minket az Aurea CRM idei frissítése során. A pontosság és a munka minősége egyaránt kiemeli, hogy a Qualysoft nagyon jó választás a CRM tanácsadáshoz."
Eternit
Kapcsolódó szolgáltatások