A Praktikernél középpontban az ügyfélélmény - CsempeApp esettanulmány

 

A vásárlók elvárják a kiskereskedőktől, hogy a boltban minden egyes termék helyzete áttekinthető legyen, aktuális készletet és műszaki részleteket mutassanak be. Ha a termékek elérhetősége és egyéb részletek nem egyértelműek vagy nem állnak rendelkezésre, az értékesítés elmarad, és a vásárlók más kiskereskedőt választanak.
Ezek a problémák éppúgy frusztrálják a kiskereskedőket, mint a vásárlókat. Senki sem akar elveszíteni egy potenciális eladást, de a raktározási egységek rendelkezésre állásának mérése érdekében gyakran olyan eljárásokra támaszkodnak, amelyek költségesek, munkaigényesek, és csak hiányosságokat tárnak fel, nem pedig a problémák alapvető okait. Ennek eredményeként nincs gyors és egyszerű módja annak, hogy pontos képet kapjanak az árukészletről.

 

Az alkalmazás technológiai háttere

Rendszer környezet: D365 Power Platform
Program nyelvek: Microsoft Power Apps (low-code apps)
Adatbázis: Microsoft Dataverse, SAP DataBase
Hálózatok/protokollok: Azure Cloud Infrastructure
Eszközök: Canvas App, Model Driven App, Power Automate
Az alkalmazott fejlesztési és projektmenedzsmentmódszerek: Agile, MS DevOps (formerly MS-TFS, MS-VS-TS)

IconTöltse le esettanulmányunkat

Required
Required
Required
Required
* Kötelező mezők