PowerAutomate Top Konnektorai

Platform függetlenül automatizálja rendszereit a PowerAutomate konnektorok segítségével!

Kapcsolja össze alkalmazásait majd automatizálja, a munkafolyamatait egyszerűen!

Az előző cikkünkben bemutattuk, hogy melyek a Microsoft Power Platform Power Automate általános előnyei, illetve, hogy hogyan segíti a felhasználókat abban, hogy a munkájuk során igazi flow-élményben lehessen részük. Mai bejegyzésünk célja, hogy praktikus tippeket adjon a Power Automate legnépszerűbb alkalmazásintegrációi kapcsán.

Ismétlés - mi az a Power Automate?

A Power Automate segítségével előzetes fejlesztői tudás nélkül, akár egy gombnyomással hozhatunk létre automatizált munkafolyamatokat azért, hogy a napi munkavégzés (akár egyéni, akár szervezeti szinten) hatékonyabbá váljon. A platform több, mint 300 külső adatforrással integrálható, amelyek közül a 6 legnépszerűbb applikációhoz gyűjtöttünk össze néhány gyakorlati és hasznos felhasználási lehetőséget:

  • Dropbox
  •  Dynamics 365
  • Notifications
  • Google Calendar
  • Office 365 Outlook
  • Office 365 Users

Dropbox és a Power Automate

A Dropbox felhő alapú tárhelyet nem kell bemutatni: biztonságos és ideális megoldás fájlok megosztására, védelmére és szinkronizálására. A Power Automate csatlakoztatásával a Dropbox még hasznosabb szerepet tölthet be a napi munkavégzés során:

  • Mentsen minden e-mail csatolmányt automatikusan az előre megadott Dropbox mappába, hogy ne kelljen többet a levelei között keresgélnie
  • Állítson be automatikus értesítéseket (e-mail, akár sms), ha új file kerül feltöltésre
  • Szinkronizálja Dropbox, OneDrive, Sharepoint és Google Drive fiókjait, hogy fájljai minden felületen megtalálhatók legyenek.

Dynamics 365 automatizmusok

A Microsoft Dynamics 365 egy felhő alapú megoldás, ami ötvözi a CRM-szoftverek és az ERP-rendszerek képességeit a hatékonyabb értékesítés érdekében. A Dynamics 365 és Power Automate összekapcsolásával számos sales, marketing, pénzügyi, kereskedelmi, és ügyfélszolgálati folyamat automatizálható. Jó példa erre a sales opportunity-k kezelése. Az opportunity-kban bekövetkező változásokról automatikus értesítések állíthatók be a Power Automate segítségével, ami lehetővé teszi a sales csapatok számára, hogy mindig időben lépjenek, ezzel maximalizálva a sales folyamatok hatékonyságát és eredményességét. 

Notifications

A Nofications használatával nem csupán a munkafolyamatokat követheti nyomon egyszerűen, hanem személyre szabott értesítéseket, emlékeztetőket hozhat létre és küldhet számos más alkalmazással szinkronizálva. A Power Automate összekapcsolásával például automatikus push üzenetet kérhet mobiljára, ha egy SQL adatbázisba új bejegyzés kerül, ha új file kerül feltöltésre OneDrive-ba, vagy ha egy kérdőívre új válasz érkezik. Emellett, olyan egyéni késleltetett emlékeztetőket küldhet saját magának, amelyek akkor aktiválódnak, ha például hamarosan véget ér egy esemény, ha egy e-mail hosszú ideje megválaszolatlan, vagy ha megérkezik a munkahelyére. A Notifications és Power Automate közösen biztosítja, hogy ne felejtsen el semmilyen feladatot.

Google Calendar

A Google online naptárát a legtöbb felhasználó így, vagy úgy használja, hiszen segítségével egyszerűen követhetők nyomon a napi tervek, ismétlődő események, emlékeztetők. A Power Automate segítségével az események kezdete közzétehetők Slacken, vagy akár automatikus Twitter posztok is beállíthatók az adott eseményhez, így csapatában biztosan mindenki értesül róluk! Továbbá a Power Automate segítségével automatikusan hozhatók létre feladatok a Google Teendőkben, ezzel biztosítva, hogy semmi se kerülje el a felhasználók figyelmét. Az platform segítségével a Google Calendar könnyedén szinkronizálható az Outlook naptárával, így a céges és magánesemények könnyedén nyomon követhetők, kezelhetők.

Office 365 Outlook

Az Office 365 Outlook és a Power Automate együttes használatával automatikusan átirányíthatunk e-maileket más szolgáltatásokhoz, értesítéseket kaphatunk, amikor meghatározott ügyfelek szeretnék felvenni velünk a kapcsolatot. Az Outlook és Power Platfom összekötésével lehetőségünk nyílik munkafolyamatok automatikus státuszolására (pl. e-mailes értesítés elkészült riportról, jóváhagyásról), illetve az automatizmusok segítenek elkerülni a levelek feltorlódását és leegyszerűsítik az átirányítási szabályokat. Az e-mailek mellékleteit gyorsan és egyszerűen menthetjük OneDrive, Dropbox vagy épp Google Drive fiókba, hogy mindig egy helyen elérhetők legyenek.

Office 365 Users

Az Office 365 Users és Power Automate közös használatával elérhetjük a szervezet felhasználói profiljait az Office 365-fiókunkkal. Az integráció számos hasznos műveletre nyit lehetőséget: pl értesítések fogadása e-mail említés esetén, vagy üzenetek automatikus mentése OneNote-ba. Az Office 365 Users és Power Automate összekapcsolása lehetővé teszi, hogy automatikus, szerepkör- és szervezeti egység alapú folyamatokat hozzunk létre: például segítségükkel kialakíthatók olyan jóváhagyási folyamatok, ahol a benyújtott kérelem automatikusan a benyújtó feletteséhez kerül, ezzel felgyorsítva és egyszerűsítve a folyamatot.

A Flow élményen túl - Microsoft Power Automate

Automatizálja folyamatait egyszerűen!

Ismerje meg a PowerApps modellalapú megoldásait

Fókuszban a model driven/modellalapú alkalmazások