Informatív, ERP szakmai rendezvénnyel zártuk a 2022-es évet

Tudjon meg többet a Microsoft vállalatirányítási portfoliójáról

Hosszas előkészületek után megrendezésre került az idei - Döntéstámogató üzleti reggelink, vállalatirányitási témakörben. Izgatottan vártuk partnereinket az eseményre, hiszen szakértőink középvállalatoktól egészen a nagyvállalati rendszerek integrációs és update lehetőségeiről támogatták résztvevőink döntését.
A reggelin bemutattuk az ERP rendszerek bevezetésének eredményeit, továbbá megosztottuk nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalatainkat.
Elmerültünk a vállalatirányi rendszerek bevezetésének előnyeibe és hátrányaiba. Megválaszoltuk mennyi időt és energiát ölel fel egy rendszer upgrade vagy egy új rendszer bevezetése.

Az áttérés pédául AX-ről D365-ra nem egy lineáris folyamat, eltérően a korábbi AX verziók közötti frissítési folyamatoktól. Több olyan döntést kell hozni, amelyek során két vagy több jó, vagy jónak tűnő megoldás között kell választani, és amely döntést hosszabb előkészítési folyamat is meg kell előzze.

Kinek ajánljuk eseményünket

Azon Ügyfeleink számára, akik még a Microsoft Dynamics Axapta 3.0, 4.0, 2009 vagy 2012 ERP verziók valamelyikét vagy Navision rendszert használnak.  Az eseményen megismerhették, hogy a Microsoft ERP stratégia milyen módon változott, és hogyan befolyásolja a felsorolt ERP rendszerek életciklusát.

A Business Central

A Microsoft Dynamics 365 Business Central választásának első oka kétségtelenül a gyors megtérülése. Ez az ERP szoftver csökkenti az éves informatikai költségeket. A felhasználói előfizetési rendszernek és a rugalmas licenceknek köszönhetően szoftverköltségeket takaríthat meg, miközben naprakész marad

Finance and operation

A stabil működés és a jövőt befolyásoló döntések alapja az átlátható üzletmenet. A Microsoft Dynamics 365 Finance and operations egy új vállalatirányítási rendszer olyan közép- és nagyvállalatok számára, ahol az üzleti folyamatok nemzetközi határokon is átívelnek. A Finance and operations lehetővé teszi az ország-, régió- és iparág specifikus funkciók összehangolását, az eltérő pénzügyi követelményeknek való megfelelést, és az eltérő szabályozásból adódó eredmények, adatok és működés konszolidálását.

Kapcsolódó hírek

10+2 ok a D365 Business Centralra való áttéréshez

Itt az ideje megfeledkezni régi Navision rendszeréről!

A D365 Finance and Operations 10 kiemelkedő előnye

Lépjen a vállalati pénzügyek új szintjére!